Meer ondernemen met

Testimonials

LIOF ondersteunt Sjoprz bij de volgende groeistap

Sjopzr uit Maastricht biedt een online vergelijkingssite voor dagelijkse boodschappen. Hun doel is om de consument tijd en geld te besparen door te ondersteunen bij het online boodschappen doen. Maar het platform kan ook ingezet worden bij het maken van bewuste en gezonde keuzes.

Gaspard Jaspars, founder en CEO van Sjoprz: “Wij zijn gestart als vergelijkingssite van dagelijkse boodschappen met een duidelijke visie: consumenten staan centraal en zullen ook in de markt voor dagelijkse boodschappen via een transparante marktplaats boodschappen kunnen doen. Deze transparante marktplaats is inmiddels gecreëerd. Consumenten kunnen op ieder moment zien welke supermarkt de goedkoopste is voor een volledig boodschappenmandje.”

Maar de ambitie van Sjoprz gaat verder. Zij willen de distributieketen verkorten en de dienstverlening uitbreiden. Hiertoe wordt een Best Buy Free Delivery model voor boodschappen ingericht, waarvoor nieuwe functionaliteit aan het bestaande platform is toegevoegd. Op het platform worden leveranciers van merkartikelen, versproducten en private label producten verenigd, waarbij rechtstreeks aan consumenten verkocht kan worden. Fabrikanten en leveranciers treden als het ware gezamenlijk op als een nieuwe aanbieder van een Best Buy met Free Delivery propositie: het winnende online aanbod op basis van de klantvraag.

Om dit model te kunnen doorontwikkelen zocht Sjopzr ondersteuning en kwam terecht bij LIOF. Vanuit haar start-up fonds LBDF kan LIOF een financiële ondersteuning bieden voor een zogenaamde Proof of Concept fase waarbij het model verder doorontwikkeld wordt.

Sander Hak van LIOF: “Vanuit de groeigedachte van de BV Limburg, zet LIOF sterk in op ondersteuning van start-ups. Maar ook zet LIOF in op kansrijke business opportunities voor het MKB. Een van deze kansen ligt binnen de E-commerce. LIOF ziet de groeimogelijkheden van Sjoprz en ondersteunt deze van harte.”

www.sjoprz.nl

Sjoprz.jpg